Kepala Sabit


Title : Kepala Sabit
Medium : paper, marker and photoshop
Technique : Kecewa



Semalam satu Lembah Kelang mengalami PANIC!


Barang siapa yang terdahulu memangkah si dacing tu, pasti gembirakan? Ini yang kamu mahu. Jangan lupa buat sujud syukur. Kalau ini bukan salah satu sebab kamu pangkah dia, apalgi? Saman je la.


"Pak Lah buat hal" Eh, silap, Balik semula.
"Pak Hal buat lah.."


Saya berani jamin, pasti ada salah satu juak-juak mereka, yang baru sertai MLM yang jual sekeping plat jimat minyak, yang berharga ratusan ringgit itu.

Perkara paling terjejas akibat kenaikan mendadak harga minyak ini, sebenarnya ialah, SILATURAHIM.


Mahu balik kampung pun orang dah mula berkira. Raya tahun ni, duduk rumah sahaja la jawabnya. Longgar la Ukhwah, ini lah dia Islam ada Had dan ada Hari.

9 comments:

  1. syahirah ismail said...:

    makhluk tu mcm antu dlm cerita yg michael j fox berlakon tu.apentah nama die.

    "baru?lama?merah?hijau?"
    soalan nostalgik

  1. ain fadzal said...:

    sabitkan saja kpala si pemimpin tersebut!!!


    jom berpiket!

  1. Anonymous said...:

    merah ? hijau ? = abangla

    hantu tanda = misteri

    adik-adik..begini..misteri di sebalik kenaikan petrol adalah angkara mat bangla..

    simple..
    dah!!jgn byk tanya..
    kau otak..cakap ya aku betul...walaupun aku anonymous

  1. Iqbal said...:

    mmg ada had, ada hari.

  1. cripple brain said...:

    saya setuju!!

    silaturahim memang bakal terjejas..

  1. :: ShikiN :: said...:

    politik m'sia mmg bodoh...

    " politik dekat m'sia mmg sgt xbagus punya " <------ bak kata jess...hehe!

  1. syahirah ismail: makhluk itu popular dikalangan penggiat musik black metal. heh!

    ain fadzal: takyah sabit, dapat lastik dari jauh pun dah cukup puas ati. biar berbirat kepala hotak dia. haha!

    anonymous: wah! bijaknya! (puas?)

    iqbal: nak buat mcmne, dia je sorang melayu yang nama dah didaftar dlm kamus oxford.

    cripple brain: ah~ terima kasih.

    shikin: wah! politik memang busuk, bau longkang tersumbat!~

  1. puYenGtujunaM said...:

    SETUJU.....!!!!!!!d ulangiSETUJU....MALAYSIA MAKKAL BEB!!!!! ko jgn x blik raya taun nie minyak naik bkn alasan smpai nk putus sillaturrahim beb,,pahala ziarah besoooooor ganjaran nye ingat tu KHAMARUL ARIF!!!!!

  1. m4ui said...:

    maka lebih baik ddk di rumah saja lah