nama saya mig"RAIN"


Title : nama saya mig”RAIN”
Medium : paper, pen, marker and photoshop
Technique : tak kerja, m.c, Boring + Migraine, lukis kasi tenang hati

Aduh! Sengalnye kepala, rasa macam kena tokak serigala. Cucuk dari segenap hala, tikam tengah-tengah mata..aku terseksa! Bahana banyak terdengar lagu nyanyian RAIN, aku kini kene migraine. Kulit kepala rasa kene tarik dengan kren, dah tak larat nak komplen..I hurt my brain, my brain in pain!

Kalau jajahan dikawal oleh kerajaan, maka aku dikerajaani oleh minda sendiri..kadang dia turuti perintah empunya diri, kadang dia buat sesuka hati. Kala begini aku mula mengerti..otakku punyai limitasi. Dia punya ruang, dia punya kekosongan yang perlu di isi..tapi, aku isi dengan api-api berahi, aku isi dengan imaginasi dan fantasi untuk onani, dan samar-samar terlihat kelibat isi-isi berinfomasi, itu pun kat belah-belah ujung sisi kiri benda yang di panggil mentality ini.

Aduh! Seksanya, terencat segala kata-kata. tertangguh segala cerita. Bagai marak api dari neraka, membakar habis segala kota-kota minda. aku tak mampu…..tak mampu karangkan lagu bagi dia sentosa, tak mampu pujuk dan rayu bagi dia bahagia…aku mampu tutup lampu, biar gelap gelita…..dalam kelam aku derita, harap-harap akan timbul cahaya.

5 comments:

  1. nazifa said...:

    ape kate ko hentam kepala ko kat kepala katil..aku rs cara tu bkesan..hahahahaha

  1. Anonymous said...:

    masa migraine pun lukis jugak? parah ni.. kalau migraine kenapa xlukis otak je?

  1. Shikin said...:

    masa migraine pun lukis jugak? parah ni.. kalau migraine kenapa xlukis otak je?

  1. ledisordre said...:

    nice work, and good words too, mate.

  1. Anonymous said...:

    klu xnk migrain jgn dgr lagu rain....
    sakitttt....