Encik! Aku si rambut aneh, dada terbelah, hati pecah dan aku tak kesah


Title : Encik! Aku si rambut aneh, dada terbelah, hati pecah dan aku tak kesah

Medium : paper, pen, and photoshop

Technique : balik kerja, tanpa mandi, tanpa makan, lukis, dan scan

Ini adalah aku…. Jika rambut bagi wanita adalah makhkota, rambut aku pula persis mop lantai pasaraya. Aku tak pernah peduli apa orang kata, kamu nak maki, kamu nak cerca, kamu nak persenda, kamu nak buat bahan ketawa, nak tangkap gambar and MMS kat rakan sebaya, whateva~ Jika lukisan ini aneh, maka aneh la aku, semua ikut suka hati kamu. Sumpah aku tak pernah kesah, dada dah pun terbelah, hati aku dah lama pecah..,Kalau sudah memang begitu di matamu, aku tak akan ganggu. Jika nak peduli apa orang lain kata, dah lama aku lenyek korang bawah kereta. Kalau ditanya apa perasaan… maaf, ini bukan kaunter pertanyaan, so..aku malas nak layan.

4 comments:

  1. Anonymous said...:

    sebijik macam tuannya.. (^_^)

  1. Shikin said...:

    sebijik macam tuannya.. (^_^)

  1. whammy said...:

    jika x kesah y bother to post?
    hehe

  1. Anonymous said...:

    kesiannnn....sabo sabo eks....cobaaannnn....