Ayu tapak binaan




Title : Ayu Tapak binaan
Medium : Paper, pen, and photoshop
Technique : Kepala Hotak Berjambul

'

Ayu,
Bagaikan,
Tapak binaan,

Sentiasa rela,
Diteroka gunung-ganangnya,

Tidak endah dipalam cerucuk,
Apa saiz pun masuk,

Ayu, gemarkan Ilmu Hisab.

Tiada kali berhenti,
Menegakkan tiang-tiang seri,

Tiada pernah terngadah,
Walau dicurah simen ke lurah,

Ayu,
Bagaikan,
Tapak binaan,
Demi hidup mewah,
Tanpa maruah.

P/S:: Tapak binaan bukan tapak sulaiman.

8 comments:

  1. dila raden said...:

    ayu nama ayu mampu kelirukan orang dengan perihalnya yang kurang ayu

  1. Rambo said...:

    nice brader. nice!

  1. dominique said...:

    power la kau!
    kudos!

  1. jinggo said...:

    eeerrmmmm....
    menarikk....

  1. (¯`•¸·´¯) s H ï K î Ñ (¯`·¸•´¯) said...:

    xperlu guna 'ayu' utk melambangkan seorg gadis tu cantik atau menarik sbb kebanyakkan seseorg yg ayu tu sebenarnya odrg ni seorg yg plastik dan hipokrit

    seperti seorg yg ayu tapi xkena dgn namenya yg ayu..huhu!

    eh,kamu kate bakat tenaga batin kamu mencengkam kalbu kan?tunjuk la kat saya boleh?

  1. dila: sama la juga dgn manusia. rupa xmampu menceritakan segala-galanya.

    rambo: thank brader, thank

    dominique: ada mcm power rengers hijau x? haha!

    jinggo: bunyi eeerrrmmm..kamu nampak suspicious. heh! thank

    shikin: wah! mcm pernah kenal je si'ayu' yang plastik tu. sungguh kata kamu. tu sbb ayu dlm kes ini pun lebih kurang mcm yg kamu kenali tu.
    pasal bakat batin saya tu...errrmmmm..kene bayar pengeras dulu. hehe!

  1. axe said...:

    whoa! aku dah lama mau komen tapi reja mengejar. dan whoa! lagi sekali. lukisan dan penulisan. whoa!
    lyrifyi <---lyrify your life. word verification hang.

  1. aie akaike said...:

    wahh... ada no tel ayu?? ;P