Proposed cover for "Happy Little Creatures" compilation CD



Title : Proposed cover for "Happy Little Creatures" compilation CD
Design by : Otakkapasitirendah
Art Director : John Hafiz



Setelah selesai perjumpaan dengan konon-konon art director, enchik john pervert hafiz.
.
.
Seminggu masa diberikan, lalu siaplah cadangan kulit CD seperti terhidang diatas. Begitu menggagumkan sekali hasilnya bagi beliau, tapi hampir tiada apa-apa makna bagi si bakat seperti saya.
.
.
Seminggu masa diberikan, kepada si art director merealisasikan contoh maya kepada realiti. Dari editing, printing hinggalah kepada hasil akhir, semua beliau buat. Tugas art director disini, lebih kurang seperti balaci. Tetapi beliau senang begitu, kerana sekurang-kurangnya ada juga pangkat, dari terus-terusan menjadi pengalah (loser).
.
.
Dua minggu, masih tidak siap.
.
.
Tiga minggu, ada masalah teknikal dari pihak printing.
.
.
Final,
.
.
Design diatas sama sekali diubah, tiada aksi lipat-lipat istimewa lagi. hilang nilai seni. Art director mana yang buat ni?
.
.
OOOOO......patut la.

9 comments:

  1. siku lipat said...:

    nice man. looking forward for this compilation cd

  1. ledisordre said...:

    mana yg final punya?

  1. bingbong said...:

    aku beri kau masa sehingga april..tolong design untuk kad ehem-ehem aku..aku mahu tampal kontemporari..mungkin sepasang pasangan warga emas berpimpin tangan..disertai bentuk2 hati..

  1. KHAB said...:

    maiden,

    tolong contact saya dengan segera mungkin!

    - emi-(J)

  1. M H said...:

    anda berbakat.gracias!

  1. KHAB said...:

    sedih bila mengenangkan yang cover ni tak menjadi kerana john.

  1. mynncinonet said...:

    gud talent.. x takot ke publish cni?? skg ramai peniru berkaliber mcam aku..hehee
    kije ape doe nih?