Jangan Di Sisir



Title : Jangan Di Sisir
Medium : paper, pen, and photoshop
Technique : Ayuh berontak!



“Di jabatan Negara kami sering meramalkan, bahawa sekiranya Perdana Menteri Israel mengisytiharkan dunia ini leper, dalam masa 24 jam kongres Amerika akan meluluskan resolusi mengucap tahniah kepadanya atas penemuan itu”
- Donald Begus (Bekas Duta Amerika) -


Petikan diambil dari buku tulisan Henry Ford (pembuat kereta Ford) bertajuk, Yahudi Antarabangsa

Apabila Hanry Ford menulis buku ini, apa yang penting baginya ialah supaya rakyat Amerika amnya, dan golongan bukan Yahudi atau Gentile khasnya, sedar akan bahaya pengaruh pelobi Yahudi di Amerika Syarikat pada masa itu, iaitu pada tahun 1920. Mereka mahu menjadi bangsa ‘Super’ yang memerintah dunia, dengan meletakkan kuasa besar dunia (Amerika) sebagai boneka.

Tulisan beliau menyelongkar rahsia “Protokol-Protokol Ketua-Ketua Bijaksana Zion”. Artilkel-artikel asal telah diterbitkan dalam Deborah Indipendent (Akhbar Alternatif Oleh Ford sendiri). Memandang kepada keadaan dan aktiviti membawa kepada Perang Dunia II, dan keadaan dunia masa ini yang timbul akibat kekacauan di Palestin, menekankan sifat terus mata artikel-artikel asal yang kini deterbitkan semula didalam Yahudi Antarabangsa.

Maka, kamu akan sedar. Sudah berdekad-dekad lamanya kita dan nenek moyang kita hidup dalam atucara Yahudi, dididik dengan idealogi Yahudi. Segala sistem dan teknologi, pembaharuan dan kemajuan adalah propaganda besar mereka.

Jika kamu masih kurang sensitif lagi tentang penindasan kemanusiaan Yahudi terhadap Palestin. Kurangkan guna ubat gigi Sensodyne, kerana bukan gigi kamu sahaja yang jadi kurang sensitif, malah hati kamu pun begitu juga.






P/S:: Hampir kesemua cetakan asal buku ini telah dimusnahkan oleh Yahudi, mereka mencurinya di perpustakaan dan membakarnya. Naskah cetakan semula ini amat sukar didapati, sebar-sebarkan jika kamu memilikinya.

9 comments:

  1. Amer. said...:

    wow.

    clap clap clap.

  1. bersetuju dangan artwork serta jalan cerita.. huhu

  1. adiospunk said...:

    nice artwork.

    satu gambar yang mengungkap seribu cerita.

  1. Pengejar Masa said...:

    eh, buku tu ada jual kat POPULAR. ada lagi kot

  1. sharkpitt said...:

    Alhamdulillah saya memiliki buku itu!sekian

    beli kat MPH
    The International Jew

  1. Dude said...:

    uh..
    nak kena beli sebijik buku nih.

  1. dammit said...:

    Aku pernah baca buku ni tapi tak abis. Henry Ford dah lama sedar benda ni. kita ni tak sedar2 lagi.

  1. anas afrohead said...:

    serius beb.
    propaganda zion telah bermula sejak sekian lama.
    cuma kita yang tak celikkan mata.

  1. AkuKopiKauSiapa? said...:

    Yahudi ini sudah ada pelan mengawal dunia dari dulu lagi. sudah ada pelan.

    cuma stick to the plan sahaja.